loading...

ساخت سوله

ساخت سوله

بازدید : 296
11 زمان : 1399:2

اين امكان ندارد كه كولر هاي گازي بيش از 5 سال به صورت مداوم كار كنند و تعمير كولر گازي سامسونگ خراب نشوند.به هر حال سيستم هاي سرمايشي سامسونگ نيز مانند ديگر وسائل الكتريكي منازل،وسيله اي مصرفيست.

از اين موضوع گذشته،اگر سيستم هاي اصلي مانند برد الكتريكي و يا فن دستگاه دچار خرابي نشود،با فرسودگي سيم هاي اتصال برق در اثر حرارت بالا چه مي كنيد؟!

پس اين موضوع را گوشه ذهن خود داشته باشيد كه با بروز اولين نشانه هايي كه در اين بخش به معرفي جزئيات آن مي پردازيم،با متخصص و يا نمايندگي Samsung تماس بگيريد.

اگر به خرابي اسپليت اهميت ندهيد بايد منتظر چه چيزي باشيد؟!

چنانچه مطالبي را كه رائه مي كنيم را جدي نگيريد،بايد بدانيد خرابي كولر گازيتان برطرف نشده كه هيچ،ثابت نيز نميماند.چرا كه خواسته يا ناخواسته مجبوريد از كولر گازي استفاده كنيد و با استفاده مكرر،مشكل بزرگ و بزرگتر مي شود و قسمت هاي مختلف اين سيستم را مختل نموده تا جايي كه ممكن است در دوره زماني چند ماهه با سوختن موتور كولر گازي سامسونگتان مواجه شويد.

البته كه كولر هاي مدل اينورتر سامسونگ كه بصورت نسل جديد كولر هاي گازي وارد بازار شده اند بسيار حساس تر و هوشمند تر از مدل هاي معمولي آن عمل مي كنند و تعميرات كولر هاي گازي اينورتر(كم مصرف) سامسونگ،بسيار تخصصي تر و حساس تر از مدل هاي معمولي اين برند است.

اما براي پيدا كردن نشانه هاي خرابي كولر گازي سامسونگ ابتدا مي بابيست عملكرد آن را زير نظر داشته باشيد.

آيا تا به حال نشانه هاي زير براي كولر گازي سامسونگتان بروز كرده است؟

  1. آيا تا به حال بوي بد و نامطبوعي از كولر گازيتان منتشر شده است به طور كه به صورت محسوس متوجه آن شويد؟اگر اين اتفاق افتاده آيا مي دانيد از كدام قسمت(دروني يا پنل و يا بيروني يعني كندانسور) متوجه اين بو شده ايد؟ دو علت عمده براي اين مسئله وجود دارد.اولين مورد آنكه اگر اين بو از جانب يونيت و يا پنل داخلي باشد،به احتمال زياد داخل يونيت دچار كپك زدگي و يا گير كردن حشرات داخل آن است.معمولا اين موارد هنگامي رخ مي دهد كه در مدت زماني طولاني از كولر گازي خود استفاده نكرده ايد و داخل آن رسوب بسته است.در اين حالت نياز است تا تعميركار بتواند قاب بيروني پنل را باز كرده و داخل آن را به وسيله شوينده هاي مخصوص تميز كند.اما در حالتي ديگر ممكن است سيم هاي وصل به مادر برد و يا برد اصلي الكتريكي دچار اتصالي شده و يا معيوب شده باشند.حتما مي دانيد سيم هاي برق در صورت اتصالي و حرارت بالا بوي بدي به علت سوختن و ذوب شدن محافظ پلاستيكي اطراف خود منتشر مي كنند.اين موضوع يعني اتصالي سيم ها به تنهايي مي تواند برد اصلي الكتريكي را تماما معيوب كرده و باعث شود كولر گازي ديگر روشن نشود!
  2. آيا تا به حال صدا هاي ناهنجار از كولر گازي شنيده ايد؟اگر اينطور است آيا اين صدا ممتد و ادامه دار است؟آيا ميدانيد اين صدا از كجا توليد مي شود؟ چنانچه اين صداها را به صورت ممتد از يونيت يا پنل داخلي مي شنويد بايد بدانيد كه وضع كانال هاي شريان هوا و آب در كولر گازي سامسونگتان خراب است.احتمالا رسوبات فراواني را به خود گرفته است و جريان برقرار نمي شود!همچنين فيلتر هاي هوا نيز به طور كامل از ظرفيت خود استفاده نموده اند و ديگر كشش تحمل گرد و خاك را ندارند.اما چنانچه صدايي شبيه به برخورد قطعات داخلي مانند فن دستگاه به بدنه پنل احساس كرديد،در نظر داشته باشيد كه احتمالا يكي از قطعات از جاي خود رها شده است و به درستي نمي تواند كار كند!اما چنانچه صداي ناهنجار هرچند جزئي را از سمت قسمت كندانسور شنيده ايد،بايد بدانيد كه مشكل به احتمال زياد از فن موتور و يا خازن آن است.همچنين گاها ممكن است صداهايي بسيار ناهنجار تر از چيزي كه تصورش را مي كنيد از كولر گازي منتشر شود!البته نترسيد و تنها سريعا كولر را خاموش كنيد.اين صدا هم ممكن است از مسدود شدن كانال ها به وجود مي آيد.
  3. اگر پرتاب باد كولر گازي به آرامي صورت مي گيرد و در اصلاح عامه كولر گازيتان جان ارتعاش باد را ندارد در نظر بگيريد كه ممكن است آنقدر فيلتر هاي هوا (air filter) كثيف باشد كه باد واقعا نتواند به صورت مناسب پخش شود.بنابراين دريچه پنل را هم چك كنيد كه جلوي آن بسته نشده باشد.البته چنانچه باد كولر گازي سرماي لازم را ندارد بايد بدانيد كه اين مشكل مي تواند از شارژ كولر گازي باشد.عوامل ديگري مانند خرابي فن خنك كننده و يا كمبود روغن هدايتگر فن و چرخاننده آن است.

نمايندگي تعميرات كولر گازي سامسونگ (سرويسكاران)_samsung representation (serviskaran)

نمايندگي سرويسكاران،نماينده رسمي شركت سامسونگ با كد رسمي و نيروهاي آموزش ديده توسط اين برند است.تمامي تعميركاران اين مجموعه به صورت تخصصي و با مدرك معتبر سازمان فني در خصوص تعميرات تخصصي اسپليت هاي سامسونگ فعاليت دارند.

يكي ديگر از قابليت هاي مجموعه ما گارانتي پس از تعميرات به مدت 6 ماه مي باشد.اين طرح ويژه براي مشتريان تهراني به اين صورت است كه در صورت تعمير كولر گازي سامسونگ،گارانتي 6 ماهه عدم بروز مشكل به مشتري داده مي شود و چنانچه كولر گازي دچار عيب شود،نمايندگي سامسونگ وظيفه دارد به صورت رايگارن به حل مشكل بپردازد.

فروش قطعات كولر گازي سامسونگ

در بازار امرزوه فروش لوازم و قطعات كولر هاي گازي،پيدا كردن لوازم original و قطعات اصلي ساخت كشور كره بسيار سخت شده است.ليكن نمايندگي هاي رسمي كولر گازي سامسونگ معتبر ترين منبع فروش و پخش لوازم و قطعات اصل كولر گازي سامسونگ است.فروش قطعات كولر گازي سامسونگ با طرح تعرفه استاندارد صورت مي گيرد و چنانچه قطعات را از جايي به جز نمايندگي خريداري كرديد،ابتداعا از اصل بودن آن(چك كردن هولوگرام و برچسب استاندارد و مارك made in korea ) اطمينان حاصل كرده و در صورتي كه احساس به گراني قطعات كرديد،از نمايندگي فروش قطعات كولر گازي سامسونگ استعلام قيمت بگيريد.

اين مطلب كاملا از وبسايت سرويسكاران سرچشمه مي گيرد آن را كاملا مطالعه كنيد تا بدرخشيد!1!

بازدید : 314
11 زمان : 1399:2

اجاره ون صباغيان بزرگترين و معتبر ترين مركز اجاره ون در تهران مي باشد.

ون هاي اجاره اي كاربري هايي دارند كه شايد كمتر از آنها مطلع باشيد!مثلا آيا مي دانيد كه :

  1. از ون هاي اجاره اي مي توانيد براي سفر هاي شخصي استفاده كنيد؟و آيا مي دانيد در اينصورت هزينه رفت و آمد سفرتان از خودرو شخصي كمتر خواهد بود؟جالب است بدانيد هزينه غذاي راننده و نيز هزينه اسكان راننده نيز جزئ اين موارد در نظر گرفته مي شود.با حسابي سر انگشتي در خواهيد يافت كه با استفاده از خودرو استيجاره اي،ديگر هزينه اصطحلاك خودرو به عهده شما نمي باشد.جداي اين موارد خطر تصادف جاده اي ممكن است براي هر شخصي پيش بيايد!در صورت استفاده از ون با راننده و در صورت بروز هرگونه حادثه لازم به پرداخت هيچگونه خسارت ناشي از تصادف يا هر آسيب ديگري نخواهيد بود.
  2. به ياد بياوريد كه بهترين نوع سفر،سفر هاي دسته جمعي مي باشد.حالا در نظر بگيريد كه در مسير سفر نيز در كنار خانواده و يا دوستان خود باشيد و ديگر لازم نيست خستگي رانندگي را هم بر دوش بكشيد.
  3. سفر با چند خودرو مي تواند مشكلات پارك و اسكان را برايتان به وجود بياورد؟بعلاوه در ايام عيد نوروز در نظر داشته باشيد با شلوغ بودن جاده ها و در صورت مسافرت با چند خودرو،امكان با تاخير رسيدن يك يا چند خودرو موضوعيست اجتناب ناپذير!مشكلاتي كه با وجود يك خودرو ديگر وجود نخواهد داشت.
  4. با استفاده از يك خودرو مي توانيد با همكاران خود به همايش و يا سينما برويد و با استفاده از اين مورد از پراكندگي و ديركرد جلوگيري نمائيد.
  5. براي اياب و ذهاب ميهمانان خود در مراسمات ازدواج و يا ختم از ون هاي اجاره اي استفاده نمائيد.
  6. ترانسفر به استاديوم هاي شهر تهران به صورت گروهي با ون انجام مي گردد.
  7. چنانچه مدير يك مجموعه هستيد مي توانيد از سرويس هاي ون براي اياب و ذهاب كاركنانتان استفاده نمائيد.در نظر داشته باشيد كه سرويس هاي ادارجات و ارگان ها به دليل تعدد تعداد آن ها با قيمتي بسيار نازل تر از سرويس هاي تكي به انجام مي رسد و در اينصورت بايد در نظر داشته باشيد كه بين شما و شركت اجاره دهنده ون قراردادي يكساله و توافقي با مبلغي مشخص به امضا خواهد رسيد.تعداد اين خودروها مي تواند از يك عدد شروع شده و به تعداد نامحدود ادامه پيدا كنيد.در نظر داشته باشيد چنانچه كارخانه يا شركتي با كاركنان زياد داريد،از مراكز اجاره وني خودرو اجاره كنيد كه بتوانند نياز تردد كاركنان را فراهم آورند!يك شركت معمولي اجاره وسيله نقليه مي بايست حداقل 10 خودرو اجاره اي براي ارائه خدمات و سرويسدهي داشته باشد.
  8. چنانچه ميهماناني خارجي و گروهي به ديدارتان خواهند آمد و بايد در فرودگاه از آن ها استقبال نمائيد.در اين صورت مي توانيد از خدمات TICK-UP استفاده نمائيد.تيك آپ خدماتيست كه طي آن راننده مسلط به زبان انگليسي تابلو اي را در پيشخوان فرودگاه در دست مي گيرد تا ميهمان خارجي بتواند به واسطه آن ،راننده را پيدا كرده و به مقصد برسد.
  9. ورزش هاي گروهي نياز به ترانسفر به صورت گروهي خواهند داشت.اين ترانسفر ها شامل اردوهاي ورزشي،مراسمات تجليل و يا همايش ها مي شود.خودرو هاي مورد استفاده در اينگونه موارد از دسته خودرو هاي لوكس مي باشند.ون هاي بنز وي تو،ون هاي هيونداي h350 و ون هاي بي ام دبليو از موارد مناسب براي اين دسته از فعاليت ها مي باشند.
  10. مراسمات دولتي مانند سران اجلاس براي ترانسفر خود مي توانند از ون هاي لوكس استفاده نمايند.در اين دسته از موارد مي توان از ونهاي ضد گلوله لكسوز استفاده كرد چرا كه اين دسته از ون ها بسيار لوكس و در عين حال مستحكم در برابر خطر مي باشند.
  11. با اجاره يك ون مي توانيد هر مبدا و هر مقصدي بدون در نظر گرفتن كاربري آن داشته باشيد!براي اين كار تنها كافيست با مركز معتبر اجاره ون تماس گرفته و درخواست ون كنيد!

ون خيلي ارزان!خدمات ارزان هميشه دليل بر بي كيفيتي نيست.چرا؟

دوستان عزيز در هر كسب و كاري،چنانچه آن كسب و كار نوپا نباشد و اعتبار خود را داشته باشد،علاوه بر سود دهي مجموعه،سعي بر اين است كه خدمات با كيفيت عرضه گردد كه منتج به رضايت مشتريان گردد.اين موضوعيست انكار ناپذير!چرا كه اعتقاد بر اين است كه بهترين تبليغات براي هر كسب و كاري از ارگان هاي خدماتي گرفته تا بنگاه هاي اقتصادي و فروشندگي،تبليغات سينه به سينه مشتريان مي باشد.با ذكر مثالي موضوع را برايتان واضح تر شرح خواهيم داد.

در نظر داشته باشيد براي اجراي پروژه اي ساختماني نياز به خريد مصالح ساختماني داريد!چنانچه كارتان برايتان با ارزش بوده باشد سعي داريد تا بهترين مصالح را تهيه نمائيد!و اين امر محقق نخواهد شد جز اينكه به مصالح فروشي معتبري مراجعه نمائيد.معمولا مراكز معتبر قيمت هاي بسيار استاندارد و گاها نازل تر از قيمت بازار خواهند داشت!پس اين موضوع دليل بر بيكيفيت مواد و مصالح قابل عرضه نمي باشد!

در حوزه اجاره ون هم در نظر داشته باشيد كه مركز اجاره ون صباغيان بيش از 20 دستگاه ون آماده كرايه به متقاضيان را داشته است و به دليل بالا بودن تعداد،قيمت هايي بسيار پايين تر از ساير همكاران خود به مشتريان ارائه مي كند!

قيمت ها را مقايسه كنيد!

سوالات خود را بپرسيد!

سعي كنيد در حين تماس تمامي سوالاتي را كه مد نظرتان است را بپرسيد.همچنين در صورت تمايل مي توانيد از اوپراتور تماس درخواست راهنمايي در موضوعات زير كنيد:

  1. چه نوع ون براي قصدي كه من دارم مناسب است؟
  2. قيمت انواع ون هاي اجاره اي چقدر است و آيا در صورت قرارداد هاي بلند مدت امكان نزول قيمت وجود دارد؟
  3. آيا تخفيف شامل حال مشتريان ثابت مي شود يا خير؟
  4. جزئيات قرارداد به چه شكليست و چگونه مي توانم به بند هاي آن عمل كنم؟
  5. مقصد من از نظر آب و هوايي چه خصوصيتي دارد و آيا راننده ون مي تواند تضمين سلامت سفر رابهمن بدهد؟
  6. آيا راننده ون به زبان انگليسي مسلط است؟

اين مطلب تماما مربوط به وبسايت www.rent-van.ir مي باشد.شماره تماس و آدرس :

ساعات كاري

ساعت كاري دفتر

از ۹ صبح الي ۱۸ بعد از ظهر
همه روزه به جز جمعه ها

سيستم پاسخگويي تلفني

همه روزه ۲۴ ساعته

محل دفتر و تلفن سفارشات

آدرس: تهران ، ‏خ وليعصر نرسيده به پارك ساعي خيابان رفيعي ( ۲۰ وزرا )

تلفن تماس :

۰۹۳۵۲۴۲۴۸۱۰ و ۰۹۱۹۲۴۸۷۵۷۷

تلگرام :

۰۹۳۵۲۴۲۴۸۱۰ و ۰۹۱۹۲۴۸۷۵۷۷

ايميل :

info(@)rent-van(dot)ir

بازدید : 507
11 زمان : 1399:2

مقاله اي بسيار ارزشمند و زيبا براي نگهداري كولر هاي گازي در فصل تابستان رو ميخونيد.

سلام دوستان در اين بخش مي خواهيم به بحث كولر هاي گازي بپردازيم و مسائلي رو باهاتون به اشتراك بگذاريم كه مطمئنا كمتر راجع بهش شنيديد!قبل از شروع هر بحثي بايد بدونيد كه كولر هاي گازي تنها اهرم خوشحال كننده در گرماي طاقت فرساست!اختلال در كاركرد كولر هاي گازي مي تونه اوضاع رو خارج از تحمل و كنترل كنه!در چنين شرايطي كولر گازي خيلي از خونه ها مشغول گرم كردن خودش براي كاركرد هست و خيلي ديگه از كولر هاي گازي كه بهشون رسيدگي نشده مشغول خاك خوردن هستند.از هوا و سرماي مطبوع كولر هاي گازي هم كه خودتون خبر داريد.واقعا كولر هاي گازي در چنين جو آب و هوايي كه تابستون هاي بسيار گرمي رو برامون آورده جزء تجهيزات واجب الحضور در تمامي منازل هستند.

اما گذشته از تمامي اين صحبت ها به عنوان مقاله دقت كنيد! تعمير كولر گازي شمشير دو لبه!به نظر شما قصد ما از چنين عنواني چي مي تونه باشه؟

شمشير دو لبه؟!شمشير دو لبه؟!

كولرهاي گازي ، به هر حال دچار مشكل مي شوند!

به هر حال كولر هاي گازي دچار مشكل مي شوند و بايد بدونيد كه به هر حال نگران نباشيد!كولر گازي هيچ فرقي با اتومبيل شخصي نداره!همونطور كه بعد از طي مسافت خاص و رسيدن كاركرد كيلومتر شمار به عدد خاصي،بايد اتومبيلتون رو سرويس كنيد،كولر هاي گازي هم نياز به سرويس دوره اي دارند.با اين تفاوت كه كولر هاي گازي ديگه كيلومتر شمار ندارند :) و به نوعي زمان معياري براي سرويس دوره اي كولر گازي محصوب مي شه!

همچنين گاها اتومبيلتون نياز به تعمير داره!حق بدين كه كولر هاي گازي هم نياز به تعمير داشته باشند.اين ها وسائل و تجهيزات مصرفي در منازل هستند و اگر دچار مشكل نشن جاي تعجبه!

با تمام اين تفاسير باز هم نگران نباشيد چرا كه

  • نه قراره كل تابستون بدون كولر گازي بمونيد!
  • نه قراره تابستان امسال دماي تهران به دماي گندم بريان برسه!
  • نه قراره كه آشفته بشين،چون ما هستيم!

لطفا آشفته نباشيد!لطفا آشفته نباشيد!

تعمير كولر گازي چقدر دردسر داره !

احتمالا وقتي كولرتون رو روشن كرديد ديديد كه اونقدر ها هم لذت نمي بريد و به اصطلاح خودمون نفس كولر گازي ديگه در نمياد!همين اتفاق يك لحظه تصور يك خونه بهم ريخته با كلي كثيف كاري با يك آقاي تعمير كار كه ترجيحا دو بنده آبي تنشه و وسط حال وايساده و با چهره اي نزديك به ناراحتي به شما نگاه مي كنه طوري كه انگار ميگه ديگه كار از كار افتاده !اين فكر اذيتتون مي كنه و فكر بعدي جاشو پر مي كنه!فكر بعدي چيه؟!فكر بعدي بهتون مي گه كه بنظرت مشكل كولر گازيم چيه؟اي واي نكنه از موتورش باشه كه اگه اينطور باشه 3،4 تومن خرجشه!!!

هزينه هاي بيهوده و ناكارآمد!هزينه هاي بيهوده و ناكارآمد!

فكر بعدي و فكر هاي بعديتون رو هم ميدونم! باور كنيد :) اما همينجا تمومش كنيد چون ما هستيم!پس اين مقدمه رو از ابتداي يك داستان چند ساعته و راحتي بعدش رو از ما داشته باشيد!اما بريم سراغ جان مطلب و ببينيم جان مطلب چيه!

تشخيص غلط تعمير و حال نزديك به سكته؟

خوب دقت كنيد كه باز هم برگشتيم به عنوان مطلب!بذاريد مثال اتومبيل رو باز هم براتون يادآوري كنم!براي هر كدوم از ماها حتما پيش اومده كه اتومبيلمون به صورت ناگهاني خاموش مي شه و ديگه روشن نمي شه انگار هيچوقت اين ماشين روشن نبوده!خب در اين حالت مجبوريد به نزديك ترين تعميركار يا مكانيك مراجعه كنيد تا بتونيد از اين وضعيت نجات پيدا كنيد.بالاخره تعميركار هم مياد و بعد از كمي ور رفتن با اتومبيل تشخيص ميده كه پمپ بنزينتون خراب شده و بايد تعويض بشه!خب راهي جز اعتماد نداريد و ميريد و يك پمپ بنزين نو خريداري مي كنيد و نزد جناب تعميركار مياريد و پس از اينكه پمپ بنزين هم عوض شد خوشحال مي شيد و سريع ميخايد برسيد خونه و خستگي و اعصاب خورديتون رو از بين ببريد.اما استارت و سرفه باتري ضربدر اعصاب خورديتون ميشه يه چيز خيلي وحشتناك كه در اون حالت حتي هالك هم نمي تونه جلتون وايسه!بله شما ضرر كرديد در حالي كه به پمپ بنزين نياز نداشتيد!جالب اينكه به هر حال اتومبيل رو به تعميركار ديگه نشون ميديد و با جابه جايي سيم و بدون هزينه ماشينتون رو درست مي كنه!اين اتفاقي بوده كه براي شخص بنده افتاده!

آخرين بار چقدر عصباني بوديد؟!آخرين بار چقدر عصباني بوديد؟!

سرتون رو درد نيارم.اما در يك كلام :خطا و عدم تخصص در پروسه تعمير كولر هاي گازي هم مي تونه همينقدر ضرر زننده باشه.

تشخيص و عيب يابي بدون خطاي كولر گازي

به نظرتون بارز ترين ويژگي يك تعميركار كولر گازي چيه؟يك تعميركار كولر گازي در وحله اول يك تشخيص دهنده و عيب ياب حرفه اي باشه.تنها با تشخيص عيب مي شه اون رو برطرف كرد.از اين لحاظ در نظر بگيريد كه تعمير كولر گازي يك شمشير دو لبه است.اگر به درستي انجام برسه مي تونه بسيار كمك كننده باشه و در غير اينصورت كاملا ضرر رسان و غير اصولي!

تعمير كولر گازي در تهران از پر متقاضا ترين خدمات مربوط به تعميرات تجهيزات خانگي هست.تعميركاران كولرگازي و شركت هاي مختلفي اين خدمات رو به بهترين شكل ارائه مي كنند اما خب در هر صنفي افراد اشتباهي هم وجود داره!تا يادم نرفته بگم كه حتي ممكنه تعمير كولر هاي گازي مختلف با هم فرق داشته باشه! به طور مثال يك تعميركار حرفه اي ميدونه تعمير كولر گازي جنرال با تعمير كولر گازي سامسونگ و تعمير كولر گازي ال جي تفاوت هاي ساختاري محسوسي با هم دارند.

تعمير كولر گازي با لبخند ! :)تعمير كولر گازي با لبخند ! :)

اين از تعمير،داستان سرويس چيه؟!

خب داستان سرويس رو كمي براتون باز كرديم كمي قبل تر!سرويس يه جورايي حكم چكاپ بدن رو داره!خلاصه اينكه بفهميد حال كولر گازيتون چطوره؟در چكاپ بدن در صورت تشخيص كم خوني پزشك تشخيص ميده كه خون سازي كنيد! راجع به كولر گازي بايد بگم كه اگه سرويسكار تشخيص بده كه گاز(همون خون!) كولر گازيتون كمه بايد كولر گازيتون رو شارژ كنيد.در چكاپ بدن اگر دكتر تشحيص بده سخت نفس مي كشيد تشخيص ميده كه ريه تون رو پاك سازي كنيد.اگر كولر گازيتون نفس نداشته باشه پزشك كولر گازي تشخيص ميده فيلتر هاي هوا بايد شسته و پاكسازي يا گاها تعويض بشه.سرويسكار مي تونه با يك آچار كشي حال اسپيلت رو خوب كنه و با سريس كوئل و فين ها مي تونه قدرت بيشتري به كولر گازي بده! سرويس كولر گازي در تهران هم از پر درخواست ترين خدمات هست.سرويس كولر گازي سامسونگ با سرويس كولر گازي ال جي و سرويس كولر هاي گازي با برند هاي مختلف يكسانه!

سرويس كولر گازي هم با لبخند! :)سرويس كولر گازي هم با لبخند! :)

با وضعيت Battery Low چكار كنيم؟!

وقتي كولر گازي Battery Low ميشه بايد عين موبايل شارژش كنيد شارژ كولر گازي جنرال.منظور شارژ گاز كولر گازي هست.كولر هاي گازي تامين سرما رو از طريق گاز هاي فريوني تامين ميكنن.مهمترين گاز هاي كولر گازي گازهاي R22 و R410 هستند.گاز هاي كولر گازي با گذشت زمان مصرف ميشن و كپسول گاز هر روز كمي كم تر ميشه.در نهايت وقتي گاز كولر گازي كمتر از 5 ميلي ليتر مي شه كولر گازي نياز به شارژ شدن گاز داره در غير اينصورت ديگه از سرما خبري نيست.شارژ گاز كولر هاي گازي هزينه كمي داره و همراه با سرويس كولر گازي در صورت تشخيص سرويسكار به انجام مي سه.شارژ كولر هاي گازي ال جي و شارژ كولر گازي سامسونگ از پر تقاضا ترين خدمات شارژ كولر گازي در تهران هستند!

كولر گازيتان را به شارژ بزنيد!كولر گازيتان را به شارژ بزنيد!

آيا اصلا داريد؟!!

آيا اصلا در منزل خودتون از كولر گازي استفاده مي كنيد؟!اگر در حال خريد هستيد و به تازگي ميخواهيد اين سيستم رو روي واحد خودتون پياده سازي كنيد پيشنهاد مي شه در اين مورد هم از نصابان اصلي در نمايندگي ها بهره ببريد.چرا كه نصابان هر برندي قطعا متخصص ترين هستند و نصب كولر هاي گازي رو به دور از دردسر (كجي لوله ها ، كندن بي مورد براي لوله كشي،نصب غلط و عدم كاركرد و هزار دردسر ديگه!) انجام مي دن.نصب كولر گازي در تهران هم توسط همكاران زيادي ارائه ميشه و همه هم به بهترين نحو اينكار رو به انجام مي رسونن!مي شه گفت سخت ترين و تخصصي ترين نصب در بين برند هاي كولر گازي،نصب كولر گازي جنرال هست!

نصب كولر گازي در تهراننصب كولر گازي در تهران

تعريف از خود!

كمال تشكر كه تا اينجا همراه من بوديد.ما سرويسكاران هستيم.تمامي خدمات مربوط به كولر هاي گازي اعم از نصب،راه اندازي،تعمير،سرويس و شارژ انواع برند هاي كولر گازي توسط مجموعه ما ارائه مي شود!در كمال احترام به همكاران عزيز به نظر مي آيد سريعترين خدمات مربوط به كولر گازي با پايين ترين قيمت ها از سمت مجموعه سرويسكاران ارائه مي شود.(براي اثبات اين موضوع براي هر فعاليتي مي توانيد از شركت هار مختلف استعلام قيمت بگيريد).باعث خرسنديست كه بتوانيم با ارائه خدمات اصولي و رضايت بخش بتوانيم مشتريان را از خود راضي نگاه داريم چرا كه اين مقوله بهترين و سالم ترين تبليغ براي ما و مجموعه فني مهندسي سرويسكاران مي باشد.

اپليكيشن سرويسكاراناپليكيشن سرويسكاران

در پايان ضمن تشكر،شايان ذكر است كه سرويسكاران در هر 22 منطقه تهران شعبه داشته و همين امر در تسريع فرآيند نصب،تعمير و سرويس كمك خواهد كرد.

منبع:تعمير كولر گازي شمشير دو لبه

بازدید : 264
11 زمان : 1399:2

در مقاله امروز وب سايت سنگدانه ايرانيان مي خواهيم در رابطه با آتش سوزي، انواع آن تاثير آن بر سازه ها و ساختمان ها، پوشش ضد حريق با شما صحبت كنيم. مي دانيم حادثه هيچگاه خبر نمي كند، بنابراين حداقل كاري كه ما براي دفاع از خودمان مي توانيم انجام دهيم رعايت نكات ايمني مي باشد تا خسارات جاني و مالي را به حداقل برسانيم. با توجه به پيشرفت هايي كه در توليد مصالح ساختماني رخ داده است، مي توانيم با استفاده از اين مصالح ساختماني، آسيب ها را به حداقل برسانيم. يكي از بهترين تجهيزات ساختماني، پوشش هاي ضد حريق مي باشند. اين پوشش ها مقاومت ساختمان ها و سازه ها را افزايش مي دهند كه نتيجه آن كاهش خسارت به بنا و افزايش زمان تخليه و امداد رساني مي باشد.

بازدید : 301
11 زمان : 1399:2

مقاوم سازي سازه ­ها به عنوان يكي از اركان ايمني ساختمان­ها در برابر آتش از چند منظر قابل بررسي است، به عبارتي، در صورت وقوع آتش سوزي در يك ساختمان، امكان خروج ساكنين در درجه اول حايز اهميت است و پس از مي­بايستي امكان امداد رساني توسط نيروهاي آتش نشاني و اكيپ امداد و نجات فراهم شود و در نهايت، پايداري ساختمان به عنوان سرمايه ملي مي­بايستي حفظ شود.مقاوم سازي سازه­ها و استفاده از پوشش هاي ضد حريق در برابر آتش يكي از مقوله­ هاي مهم در صنعت ساختمان مي­باشد. اين امر در كنار تامين سيستم­هاي اعلام و اطفا حريق مي­تواند تضمين­ كننده ايمني ساختمان باشد. در صورتيكه سيستم­هاي اطفا به هر دليل، توانايي خود را در خاموش نمودن آتش از دست داده باشد، سازه مقاوم سازي شده پايداري خود را براي تامين زمان امداد رساني حفظ خواهد نمود، بدين صورت كه نيروهاي امداد رساني زمان كافي براي خروج افرادي كه در محاصره آتش قرار دارند را فراهن سازند تا پيش از فروريزي ساختمان، امكان خاموش نمودن حريق فراهم گردد.

بازدید : 306
11 زمان : 1399:2

با يكي ديگر از مقالات وبسايت سنگدانه ايرانيان در خدمت شما هستيم، در مطلب امروز مي خواهيم در رابطه با خواص عمومي مصالح ساختماني با شما صحبت كنيم، در واقع هدف از نوشتن اين مقاله دادن يك ديد كلي درباره خواص عمومي مصالح ساختماني به شما مي باشد، اگر به اين موضوع علاقه داريد لطفا ما را تا انتهاي اين مطلب همراهي كنيد.

بازدید : 310
11 زمان : 1399:2

همانطور كه در جريان هستيد با پيشرفت علم و تكنولوژي زندگي انسان ها در همه زمينه ها با تغيير مواجه شده است. از جمله تغييرات ايجاد شده در زندگي امروز ما، تغيير در سيستم هاي گرمايشي منازل مسكوني و ساختمان ها مي باشد. سيستمي كه امروزه براي گرمايش منازل از آن استفاده مي شود، پكيج هاي ديواري مي باشند.

بازدید : 311
11 زمان : 1399:2

با گذشت زمان و پيشرفت هايي كه در همه زمينه ها به خصوص تكنولوژي ايجاد شده است، امروزه تمامي مردم براي افزايش آسايش و راحتيشان از لوازم هاي برقي خانگي نظير ماشين لباسشويي، يخچال، ماشين ظرفشويي و ...در منازلشان استفاده مي كنند. همانطور كه مي دانيد لوازم خانگي هاي برقي قيمت هاي بسيار بالايي دارند و همچنين بسيار حساس مي باشند، بنابراين شما بايد به بهترين شكل ممكن از آنها مراقبت كنيد و سعي كنيد آنها را حداكثر به صورت ساليانه سرويس كنيد تا دچار خرابي نشوند و نياز به تعمير شدن نداشته باشند، اما اگر لوازم خانگي شما به هر دليلي دچار خرابي شد و نياز به تعمير شدن داشت حتما از يك تعميركار حرفه اي براي اين كار استفاده كنيد و سعي نكنيد كه تعمير كردن وسايلتان را به هر كسي بسپاريد.

بازدید : 307
11 زمان : 1399:2

ون ها خودروهايي براي حمل و نقل عمومي هستند كه امروزه تبديل به يكي از بهترين خودروه ها براي جابجايي مهمنان به صورت گروهي شده اند. خودروهاي ون يكي از مهمترين اركان حمل و نقل تشريفاتي نيز به شما مي آيد. در اين بين شركت هاي زيادي هستد كه خدمات اجاره ي ون را در سراسر ايران ارائه مي دهند. در اين مطلب قصد داريم برخي از خدمات دهندگان ون را معرفي كنيم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 378
  • بازدید کلی : 15326
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی